POGODA na Lotnisku Parkes
- Prognoza pogody na Lotnisku Parkes
- Monitor pogody na Lotnisku Parkes
- Aktualna pogoda na Lotnisku Parkes
- Archiwum pogody na Lotnisku Parkes
- Historia pogody na Lotnisku Parkes
- Podsumowanie pogody na Lotnisku Parkes
- Klimat Lotniska Parkes
- Kamera internetowa na Lotnisku Parkes
Archiwum danych pogodowych :: Lotnisko Parkes (Nowa Południowa Walia, Australia)
Czas (UTC), data |
|
22 | 7.10 |
23 | 7.10 |
00 | 8.10 |
01 | 8.10 |
02 | 8.10 |
03 | 8.10 |
04 | 8.10 |
05 | 8.10 |
06 | 8.10 |
07 | 8.10 |
08 | 8.10 |
09 | 8.10 |
10 | 8.10 |
11 | 8.10 |
12 | 8.10 |
13 | 8.10 |
14 | 8.10 |
15 | 8.10 |
16 | 8.10 |
17 | 8.10 |
18 | 8.10 |
19 | 8.10 |
20 | 8.10 |
21 | 8.10 |
22 | 8.10 |
23 | 8.10 |
00 | 9.10 |
01 | 9.10 |
03 | 9.10 |
04 | 9.10 |
05 | 9.10 |
06 | 9.10 |
07 | 9.10 |
08 | 9.10 |
09 | 9.10 |
10 | 9.10 |
11 | 9.10 |
12 | 9.10 |
13 | 9.10 |
14 | 9.10 |
15 | 9.10 |
16 | 9.10 |
17 | 9.10 |
18 | 9.10 |
19 | 9.10 |
20 | 9.10 |
21 | 9.10 |
22 | 9.10 |
23 | 9.10 |
00 | 10.10 |
01 | 10.10 |
02 | 10.10 |
03 | 10.10 |
04 | 10.10 |
05 | 10.10 |
06 | 10.10 |
07 | 10.10 |
08 | 10.10 |
09 | 10.10 |
10 | 10.10 |
11 | 10.10 |
12 | 10.10 |
13 | 10.10 |
14 | 10.10 |
15 | 10.10 |
16 | 10.10 |
17 | 10.10 |
18 | 10.10 |
19 | 10.10 |
20 | 10.10 |
21 | 10.10 |
22 | 10.10 |
23 | 10.10 |
00 | 11.10 |
01 | 11.10 |
02 | 11.10 |
03 | 11.10 |
04 | 11.10 |
05 | 11.10 |
06 | 11.10 |
07 | 11.10 |
08 | 11.10 |
09 | 11.10 |
10 | 11.10 |
11 | 11.10 |
12 | 11.10 |
13 | 11.10 |
14 | 11.10 |
15 | 11.10 |
16 | 11.10 |
17 | 11.10 |
18 | 11.10 |
19 | 11.10 |
20 | 11.10 |
21 | 11.10 |
22 | 11.10 |
23 | 11.10 |
00 | 12.10 |
01 | 12.10 |
02 | 12.10 |
03 | 12.10 |
04 | 12.10 |
05 | 12.10 |
06 | 12.10 |
07 | 12.10 |
08 | 12.10 |
09 | 12.10 |
10 | 12.10 |
11 | 12.10 |
12 | 12.10 |
13 | 12.10 |
14 | 12.10 |
15 | 12.10 |
16 | 12.10 |
17 | 12.10 |
18 | 12.10 |
19 | 12.10 |
20 | 12.10 |
21 | 12.10 |
22 | 12.10 |
23 | 12.10 |
00 | 13.10 |
01 | 13.10 |
02 | 13.10 |
03 | 13.10 |
04 | 13.10 |
05 | 13.10 |
06 | 13.10 |
07 | 13.10 |
08 | 13.10 |
09 | 13.10 |
10 | 13.10 |
11 | 13.10 |
12 | 13.10 |
13 | 13.10 |
14 | 13.10 |
15 | 13.10 |
16 | 13.10 |
17 | 13.10 |
18 | 13.10 |
19 | 13.10 |
20 | 13.10 |
21 | 13.10 |
22 | 13.10 |
23 | 13.10 |
00 | 14.10 |
01 | 14.10 |
02 | 14.10 |
03 | 14.10 |
04 | 14.10 |
05 | 14.10 |
06 | 14.10 |
07 | 14.10 |
08 | 14.10 |
09 | 14.10 |
10 | 14.10 |
11 | 14.10 |
12 | 14.10 |
13 | 14.10 |
14 | 14.10 |
15 | 14.10 |
16 | 14.10 |
17 | 14.10 |
18 | 14.10 |
19 | 14.10 |
20 | 14.10 |
Wiatr (kier.,m/s) |
ność |
Zjawiska | Chmury | T (C) |
Td (C) |
f (%) |
Te (C) |
Ts (C) |
Comfort | P (hPa) |
Po hPa) |
Tmin (C) |
Tmax (C) |
R (mm) |
R24 (mm) |
S (cm) |
|
calm | 0 | n/d | n/d | 86 | 0.6 | ||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 57 | komfort | ||||||||||||
N | 7 | n/d | n/d | 41 | gorąco | ||||||||||||
N | 7 | n/d | 3/0 | 37 | gorąco | ||||||||||||
N | 8 | n/d | n/d | 35 | gorąco | ||||||||||||
N | 7 | n/d | n/d | 36 | gorąco | ||||||||||||
N | 8 | n/d | 10/0 | 27 | gorąco | ||||||||||||
N | 8 | n/d | n/d | 25 | gorąco | ||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 42 | gorąco | ||||||||||||
NW | 8 | n/d | {mgła} | 10/0 | 28 | gorąco | |||||||||||
NW | 9 | n/d | n/d | 26 | gorąco | ||||||||||||
W | 7 | n/d | n/d | 28 | gorąco | ||||||||||||
W | 10 | n/d | przelotny deszcz {mgła} | 10/0 2000 m | 31 | gorąco | |||||||||||
NW | 5 | n/d | n/d | 38 | komfort | ||||||||||||
NW | 3 | n/d | n/d | 45 | komfort | ||||||||||||
W | 5 | n/d | 10/0 2000 m | 44 | komfort | ||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 55 | komfort | ||||||||||||
SE | 3 | n/d | n/d | 79 | |||||||||||||
N | 1 | n/d | słaby deszcz {mgła} | 10/0 | 86 | ||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 89 | |||||||||||||
N | 1 | n/d | n/d | 92 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | przelotny deszcz {mgła} | 9/0 | 92 | ||||||||||||
NE | 4 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 86 | |||||||||||||
N | 5 | n/d | {mgła} | 10/0 | 78 | 3.0 | |||||||||||
NE | 4 | n/d | n/d | 83 | |||||||||||||
N | 6 | n/d | n/d | 67 | komfort | ||||||||||||
NW | 6 | n/d | 10/0 2000 m | 68 | komfort | ||||||||||||
W | 4 | n/d | n/d | 67 | komfort | ||||||||||||
W | 4 | n/d | 10/10 1000 m | 68 | komfort | ||||||||||||
SW | 3 | n/d | n/d | 67 | komfort | ||||||||||||
W | 3 | n/d | n/d | 72 | komfort | ||||||||||||
SW | 2 | n/d | 10/10 1000 m | 73 | komfort | ||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 82 | |||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 87 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | 10/10 300 m | 92 | |||||||||||||
N | 1 | n/d | n/d | 94 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | 10/10 200 m | 94 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 96 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 94 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | 10/10 100 m | 94 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
N | 1 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
N | 1 | n/d | 9/9 100 m | 95 | |||||||||||||
N | 2 | n/d | n/d | 97 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
N | 4 | n/d | 4/4 200 m | 83 | |||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 62 | komfort | ||||||||||||
NW | 4 | n/d | n/d | 52 | komfort | ||||||||||||
W | 4 | n/d | n/d | 35 | komfort | ||||||||||||
NW | 4 | n/d | n/d | 34 | komfort | ||||||||||||
NW | 4 | n/d | n/d | 28 | komfort | ||||||||||||
NW | 6 | n/d | n/d | 28 | gorąco | ||||||||||||
NW | 5 | n/d | n/d | 27 | gorąco | ||||||||||||
NW | 6 | n/d | n/d | 20 | komfort | ||||||||||||
N | 6 | n/d | n/d | 32 | komfort | ||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 43 | komfort | ||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 58 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 67 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 73 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 69 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 70 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 83 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 84 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 85 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 88 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 86 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 87 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 79 | |||||||||||||
NW | 1 | n/d | n/d | 53 | |||||||||||||
SW | 2 | n/d | n/d | 30 | komfort | ||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 28 | komfort | ||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 27 | komfort | ||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 23 | komfort | ||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 22 | komfort | ||||||||||||
W | 6 | n/d | n/d | 20 | komfort | ||||||||||||
W | 7 | n/d | n/d | 19 | komfort | ||||||||||||
W | 6 | n/d | n/d | 19 | komfort | ||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 19 | komfort | ||||||||||||
W | 4 | n/d | n/d | 28 | komfort | ||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 48 | |||||||||||||
S | 3 | n/d | n/d | 54 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 71 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 72 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 84 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 83 | |||||||||||||
N | 2 | n/d | n/d | 84 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 86 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 81 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 70 | |||||||||||||
E | 1 | n/d | n/d | 63 | |||||||||||||
SW | 3 | n/d | n/d | 61 | |||||||||||||
E | 4 | n/d | n/d | 49 | |||||||||||||
N | 3 | n/d | n/d | 36 | |||||||||||||
N | 2 | n/d | n/d | 30 | komfort | ||||||||||||
W | 6 | n/d | n/d | 26 | komfort | ||||||||||||
W | 7 | n/d | 10/0 2000 m | 25 | komfort | ||||||||||||
SW | 9 | n/d | n/d | 30 | komfort | ||||||||||||
S | 3 | n/d | n/d | 79 | |||||||||||||
NE | 1 | 8000 m | silny przelotny deszcz {mgła} | 10/10 600 m | 87 | ||||||||||||
NW | 1 | n/d | n/d | 92 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | przelotny deszcz {mgła} | 10/0 2000 m | 96 | ||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 96 | |||||||||||||
N | 4 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
N | 2 | n/d | {mgła} | 10/10 600 m | 94 | ||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 96 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 97 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | 9/9 300 m | 99 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 99 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 98 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | deszcz w ost. godzinie {mgła} | 9/9 200 m | 98 | ||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 98 | |||||||||||||
E | 2 | n/d | n/d | 99 | |||||||||||||
E | 1 | n/d | 9/9 100 m | 99 | |||||||||||||
SW | 3 | n/d | n/d | 97 | |||||||||||||
SW | 3 | n/d | n/d | 94 | |||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 79 | 11 | 10.8 | |||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 70 | |||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 61 | |||||||||||||
SW | 4 | n/d | 1/1 1000 m | 58 | |||||||||||||
SW | 5 | n/d | n/d | 52 | |||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 43 | |||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 40 | |||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 39 | komfort | ||||||||||||
SW | 5 | n/d | n/d | 33 | komfort | ||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 34 | |||||||||||||
S | 3 | n/d | n/d | 44 | |||||||||||||
S | 3 | n/d | n/d | 66 | |||||||||||||
E | 2 | n/d | n/d | 82 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 83 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 90 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 94 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 95 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 88 | |||||||||||||
N | 2 | n/d | n/d | 70 | |||||||||||||
NW | 3 | n/d | n/d | 38 | |||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 31 | komfort | ||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 28 | komfort | ||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 27 | komfort | ||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 26 | komfort | ||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 26 | komfort | ||||||||||||
W | 6 | n/d | n/d | 24 | komfort | ||||||||||||
SW | 6 | n/d | n/d | 23 | komfort | ||||||||||||
W | 5 | n/d | n/d | 23 | komfort | ||||||||||||
SW | 4 | n/d | n/d | 33 | komfort | ||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 62 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 63 | |||||||||||||
calm | 0 | n/d | n/d | 77 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 78 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 86 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 92 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 90 | |||||||||||||
E | 3 | n/d | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 3 | n/d | n/d | 90 | |||||||||||||
N | 2 | n/d | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 2 | n/d | n/d | 89 |
Lokalizacja stacji pogodowej Lotnisko Parkes (Nowa Południowa Walia, Australia): szerokość -33.1281 długość 148.2428 wysokość nad poziomem morza 323 m.
Archiwum domyślnie pokazuje pogodę w Lotnisko Parkes przez ostatni tydzień. Możesz uzyskać zarchiwizowane dane za cały miesiąc oraz za miesiące poprzednie, począwszy od stycznia 2011 r., wybierając żądany zakres dat z listy rozwijanej i klikając przycisk „Znajdź!”. przycisk.
Uwaga! Czas podany w tabelach to UTC. Aby uzyskać czas lokalny, należy dodać przesunięcie, które jest równe 10 g.
Zobacz także archiwum pogody w pobliskich miastach i pobliskich stacjach meteorologicznych:
- Pogoda w Forbes (Nowa Południowa Walia, Australia)(40 km)
- Pogoda na Lotnisku Orange (Nowa Południowa Walia, Australia)(87 km)
- Pogoda na Lotnisku w Cowra asp (Nowa Południowa Walia, Australia)(88 km)
- Pogoda na Lotnislu w Condobolin (Nowa Południowa Walia, Australia)(96 km)
- Pogoda w Dubbo (Nowa Południowa Walia, Australia)(106 km)
- Pogoda w Younge (Nowa Południowa Walia, Australia)(125 km)
- Pogoda na Stacji Badawczej Trangie (Nowa Południowa Walia, Australia)(130 km)
- Pogoda w Wyalong West (Nowa Południowa Walia, Australia)(132 km)
- Pogoda na Lotnisku Bathurst (Nowa Południowa Walia, Australia)(135 km)
- Pogoda na Lotnisku Mudgee (Nowa Południowa Walia, Australia)(143 km)
Objaśnienia do kolumn:
- Wiatr - wskazana prędkość wiatru w m/s - średnia dla 10 minut, porywy w obrębie i pomiędzy okresami (w nawiasach klamrowych) oraz kierunek, z którego wieje wiatr: N - północ, NE - północny wschód, E - wschód, SE - południowy wschód, S - południe, SW - południowy zachód, W - zachód, NW - północny zachód.
- Widoczność - poziomy zakres widoczności w metrach lub kilometrach. Gdy widoczność wynosi od 1 do 10 km przy braku opadów, zwykle obserwuje się mgłę, a gdy widoczność spada do 1 km lub mniej, obserwuje się mgłę. W suchą pogodę widoczność może być ograniczona przez dym, kurz lub mgłę.
- Zjawiska - wskazane są zjawiska atmosferyczne obserwowane w okresie lub w ostatniej godzinie przed okresem; nawiasy klamrowe oznaczają zjawiska obserwowane między okresami (1-3 godziny przed okresem); nawiasy kwadratowe oznaczają grad lub osady lodowe o średnicy w mm.
- Chmury - są ukośnikiem całkowitych i niższych chmur w punktach oraz wysokością dolnej granicy chmury w metrach; nawiasy kwadratowe zawierają formy chmur: Ci - Cirrus, Cs - Cirrostratus, Cc - Cirrocumulus, Ac - Altocumulus, As - Altostratus, Sc - Stratocumulus, Ns - Nimbostratus, Cu - Cumulus, Cb - Cumulonimbus. Aby uzyskać więcej informacji na temat klasyfikacji chmur, zobacz Atlas chmur (PDF).
- T - Temperatura powietrza - temperatura mierzona na wysokości 2 m nad ziemią.
- Td - Temperatura punktu rosy - temperatura, w której para wodna zawarta w powietrzu osiąga stan nasycenia.
- f - Wilgotność względna mierzona na wysokości 2 m nad ziemią.
- Te - Temperatura efektywna to temperatura odczuwana przez osobę ubraną sezonowo w cieniu. Charakterystyczna dla dusznej pogody. Obliczenia uwzględniają wpływ wilgotności powietrza i prędkości wiatru na odczuwanie ciepła przez osobę.
- Tes - Temperatura efektywna na słońcu - Temperatura odczuwana przez osobę, skorygowana o nagrzewanie słoneczne. Charakterystyczna dla upałów. Zależy od wysokości słońca nad horyzontem, zachmurzenia i prędkości wiatru. W nocy, przy zachmurzeniu i wietrze o prędkości 12 m/s lub większej, poprawka wynosi zero.
- P - Ciśnienie atmosferyczne - ciśnienie atmosferyczne zredukowane do poziomu morza.
- Po - Ciśnienie atmosferyczne - ciśnienie atmosferyczne mierzone na poziomie stacji.
- Tmin - Minimalna temperatura - minimalna temperatura powietrza na wysokości 2 m nad ziemią.
- Tmax - Maksymalna temperatura - maksymalna temperatura powietrza na wysokości 2 m nad ziemią.
- R - Opady - Ilość opadów w okresie czasu, mm. Po najechaniu kursorem myszy na liczbę - okres czasu, w którym spadła określona ilość opadów.
- R24 - 24-godzinne opady - ilość opadów w ciągu 24 godzin, mm.
- S - pokrywa śnieżna - wysokość pokrywy śnieżnej. Po najechaniu kursorem myszy na liczbę - stan pokrywy śnieżnej i stopień pokrycia w punktach.