POGODA na Lotnisku w La Rochelle
- Prognoza pogody na Lotnisku w La Rochelle
- Monitor pogody na Lotnisku w La Rochelle
- Aktualna pogoda na Lotnisku w La Rochelle
- Archiwum pogody na Lotnisku w La Rochelle
- Historia pogody na Lotnisku w La Rochelle
- Podsumowanie pogody na Lotnisku w La Rochelle
- Klimat Lotniska La Rochelle
- Kamera internetowa na Lotnisku w La Rochelle
Archiwum danych pogodowych :: Lotnisko La Rochelle (Francja)
Czas (UTC), data |
|
16 | 7.10 |
17 | 7.10 |
18 | 7.10 |
19 | 7.10 |
20 | 7.10 |
21 | 7.10 |
23 | 7.10 |
00 | 8.10 |
01 | 8.10 |
02 | 8.10 |
03 | 8.10 |
04 | 8.10 |
05 | 8.10 |
06 | 8.10 |
07 | 8.10 |
08 | 8.10 |
09 | 8.10 |
10 | 8.10 |
11 | 8.10 |
12 | 8.10 |
13 | 8.10 |
14 | 8.10 |
15 | 8.10 |
16 | 8.10 |
17 | 8.10 |
18 | 8.10 |
19 | 8.10 |
20 | 8.10 |
21 | 8.10 |
22 | 8.10 |
23 | 8.10 |
00 | 9.10 |
01 | 9.10 |
03 | 9.10 |
04 | 9.10 |
05 | 9.10 |
06 | 9.10 |
07 | 9.10 |
08 | 9.10 |
09 | 9.10 |
10 | 9.10 |
11 | 9.10 |
12 | 9.10 |
13 | 9.10 |
14 | 9.10 |
15 | 9.10 |
16 | 9.10 |
17 | 9.10 |
18 | 9.10 |
19 | 9.10 |
20 | 9.10 |
21 | 9.10 |
22 | 9.10 |
23 | 9.10 |
00 | 10.10 |
01 | 10.10 |
02 | 10.10 |
03 | 10.10 |
04 | 10.10 |
05 | 10.10 |
06 | 10.10 |
07 | 10.10 |
08 | 10.10 |
09 | 10.10 |
10 | 10.10 |
11 | 10.10 |
12 | 10.10 |
13 | 10.10 |
14 | 10.10 |
15 | 10.10 |
16 | 10.10 |
17 | 10.10 |
18 | 10.10 |
19 | 10.10 |
20 | 10.10 |
22 | 10.10 |
23 | 10.10 |
00 | 11.10 |
01 | 11.10 |
02 | 11.10 |
03 | 11.10 |
04 | 11.10 |
05 | 11.10 |
06 | 11.10 |
07 | 11.10 |
08 | 11.10 |
09 | 11.10 |
10 | 11.10 |
11 | 11.10 |
12 | 11.10 |
13 | 11.10 |
14 | 11.10 |
15 | 11.10 |
16 | 11.10 |
17 | 11.10 |
18 | 11.10 |
19 | 11.10 |
20 | 11.10 |
21 | 11.10 |
22 | 11.10 |
23 | 11.10 |
00 | 12.10 |
01 | 12.10 |
02 | 12.10 |
03 | 12.10 |
04 | 12.10 |
05 | 12.10 |
06 | 12.10 |
07 | 12.10 |
09 | 12.10 |
10 | 12.10 |
11 | 12.10 |
12 | 12.10 |
13 | 12.10 |
14 | 12.10 |
15 | 12.10 |
16 | 12.10 |
17 | 12.10 |
18 | 12.10 |
19 | 12.10 |
20 | 12.10 |
21 | 12.10 |
23 | 12.10 |
00 | 13.10 |
01 | 13.10 |
02 | 13.10 |
03 | 13.10 |
04 | 13.10 |
05 | 13.10 |
06 | 13.10 |
07 | 13.10 |
08 | 13.10 |
09 | 13.10 |
10 | 13.10 |
11 | 13.10 |
12 | 13.10 |
13 | 13.10 |
14 | 13.10 |
15 | 13.10 |
16 | 13.10 |
17 | 13.10 |
18 | 13.10 |
19 | 13.10 |
20 | 13.10 |
22 | 13.10 |
23 | 13.10 |
00 | 14.10 |
01 | 14.10 |
02 | 14.10 |
04 | 14.10 |
05 | 14.10 |
06 | 14.10 |
07 | 14.10 |
08 | 14.10 |
09 | 14.10 |
10 | 14.10 |
11 | 14.10 |
12 | 14.10 |
13 | 14.10 |
14 | 14.10 |
15 | 14.10 |
Wiatr (kier.,m/s) |
ność |
Zjawiska | Chmury | T (C) |
Td (C) |
f (%) |
Te (C) |
Ts (C) |
Comfort | P (hPa) |
Po hPa) |
Tmin (C) |
Tmax (C) |
R (mm) |
R24 (mm) |
S (cm) |
|
NW | 2-3 {3} |
20 km | n/d | 63 | komfort | ||||||||||||
NW | 2-2 {3} |
19 km | n/d | 83 | |||||||||||||
NW | 1-2 {3} |
17 km | n/d | 90 | |||||||||||||
N | 1-1 {2} |
16 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
60 km | n/d | 75 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
60 km | n/d | 76 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 82 | |||||||||||||
N | 1-2 {2} |
55 km | n/d | 85 | |||||||||||||
N | 2-2 {2} |
19 km | n/d | 88 | |||||||||||||
N | 1-2 {2} |
55 km | n/d | 87 | |||||||||||||
NE | 2-2 {2} |
19 km | n/d | 88 | |||||||||||||
N | 1-2 {2} |
19 km | n/d | 90 | |||||||||||||
N | 1-2 {2} |
19 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
18 km | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 2-2 {3} |
18 km | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 86 | |||||||||||||
NE | 2-2 {2} |
19 km | n/d | 77 | |||||||||||||
NE | 1-3 {3} |
19 km | n/d | 70 | komfort | ||||||||||||
NW | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 73 | komfort | ||||||||||||
N | 2-4 {4} |
50 km | n/d | 65 | komfort | ||||||||||||
NW | 2-3 {4} |
40 km | n/d | 70 | komfort | ||||||||||||
NW | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 75 | komfort | ||||||||||||
NW | 2-4 {4} |
19 km | n/d | 73 | komfort | ||||||||||||
NW | 3-3 {4} |
19 km | n/d | 77 | komfort | ||||||||||||
W | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 83 | |||||||||||||
N | 2-3 {3} |
60 km | n/d | 76 | |||||||||||||
N | 2-2 {3} |
60 km | n/d | 80 | |||||||||||||
N | 2-3 {3} |
55 km | n/d | 82 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 85 | |||||||||||||
N | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 87 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
17 km | n/d | 89 | |||||||||||||
NE | 2-2 {3} |
14 km | n/d | 92 | |||||||||||||
N | 2-2 {2} |
11 km | n/d | 94 | |||||||||||||
N | 2-2 {2} |
7000 m | n/d | 97 | |||||||||||||
N | 2-3 {3} |
6000 m | n/d | 98 | 0.2 | ||||||||||||
N | 3-4 {4} |
5000 m | n/d | 96 | |||||||||||||
N | 2-3 {4} |
8000 m | n/d | 95 | 0.2 | 0.2 | |||||||||||
N | 3-5 {5} |
9000 m | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 3-4 {5} |
11 km | n/d | 90 | |||||||||||||
NE | 3-4 {5} |
14 km | n/d | 82 | |||||||||||||
NE | 4-5 {5} |
13 km | n/d | 69 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
13 km | n/d | 62 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
12 km | n/d | 58 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
11 km | 9/9 1020 m | 58 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
12 km | 10/10 1000 m | 62 | |||||||||||||
NE | 4-6 {7} |
15 km | 10/10 1000 m | 61 | |||||||||||||
NE | 4-5 {6} |
50 km | 10/10 960 m | 63 | |||||||||||||
NE | 3-5 {6} |
60 km | 10/10 960 m | 65 | |||||||||||||
NE | 2-3 {5} |
60 km | 9/9 1080 m | 69 | |||||||||||||
NE | 2-3 {4} |
60 km | n/d | 73 | |||||||||||||
NE | 1-2 {2} |
60 km | n/d | 77 | |||||||||||||
N | 1-1 {2} |
55 km | n/d | 81 | |||||||||||||
N | 2-2 {2} |
45 km | n/d | 87 | |||||||||||||
NE | 1-2 {2} |
19 km | n/d | 88 | |||||||||||||
NE | 2-2 {2} |
19 km | n/d | 89 | |||||||||||||
N | 2-2 {3} |
17 km | n/d | 91 | |||||||||||||
N | 2-2 {3} |
16 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 2-2 {2} |
13 km | n/d | 93 | 0.2 | ||||||||||||
NE | 2-2 {3} |
11 km | n/d | 95 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
9000 m | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
9000 m | n/d | 96 | 0.2 | ||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
9000 m | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
14 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 3-3 {4} |
16 km | n/d | 79 | |||||||||||||
E | 4-6 {6} |
19 km | n/d | 64 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
18 km | n/d | 59 | |||||||||||||
NE | 4-6 {7} |
20 km | n/d | 54 | komfort | ||||||||||||
E | 4-6 {7} |
18 km | n/d | 54 | komfort | ||||||||||||
E | 4-6 {6} |
17 km | n/d | 54 | komfort | ||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
22 km | n/d | 53 | komfort | ||||||||||||
NE | 3-5 {6} |
19 km | n/d | 56 | komfort | ||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
35 km | n/d | 58 | |||||||||||||
NE | 2-3 {5} |
60 km | n/d | 66 | |||||||||||||
NE | 2-3 {4} |
60 km | n/d | 72 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
60 km | n/d | 76 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
45 km | n/d | 83 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
35 km | n/d | 84 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
19 km | n/d | 87 | |||||||||||||
NE | 2-3 {4} |
17 km | n/d | 88 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
15 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
11 km | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
9000 m | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
8000 m | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
6000 m | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
5000 m | n/d | 96 | 0.2 | ||||||||||||
E | 3-5 {6} |
5000 m | 10/10 120 m | 97 | |||||||||||||
E | 3-4 {5} |
8000 m | 10/10 150 m | 94 | 0.2 | ||||||||||||
E | 3-4 {5} |
9000 m | 10/10 270 m | 87 | |||||||||||||
NE | 4-5 {5} |
9000 m | 9/9 400 m | 78 | |||||||||||||
NE | 3-8 {8} |
9000 m | n/d | 75 | |||||||||||||
E | 3-4 {5} |
12 km | n/d | 67 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
14 km | n/d | 66 | komfort | ||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
15 km | n/d | 65 | |||||||||||||
NE | 4-5 {5} |
17 km | n/d | 71 | |||||||||||||
NE | 3-5 {6} |
16 km | n/d | 76 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
14 km | n/d | 82 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
12 km | n/d | 86 | |||||||||||||
E | 3-4 {6} |
12 km | n/d | 89 | |||||||||||||
E | 2-4 {5} |
12 km | n/d | 89 | |||||||||||||
NE | 2-3 {4} |
9000 m | n/d | 92 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
9000 m | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
7000 m | n/d | 95 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
7000 m | n/d | 96 | |||||||||||||
NE | 2-3 {4} |
7000 m | n/d | 95 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
6000 m | n/d | 97 | |||||||||||||
NE | 3-3 {4} |
6000 m | n/d | 97 | |||||||||||||
NE | 3-3 {4} |
6000 m | n/d | 97 | 0.2 | ||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
3200 m | zamglenie | n/d | 98 | 0.2 | 0.4 | ||||||||||
NE | 2-3 {3} |
4600 m | zamglenie | 10/10 120 m | 100 | ||||||||||||
E | 3-4 {5} |
3500 m | zamglenie | 10/10 90 m | 98 | ||||||||||||
E | 3-4 {5} |
4000 m | zamglenie | 10/10 90 m | 97 | ||||||||||||
E | 3-4 {4} |
7000 m | 10/10 150 m | 94 | |||||||||||||
E | 3-4 {4} |
7000 m | n/d | 81 | |||||||||||||
E | 3-4 {4} |
8000 m | n/d | 67 | komfort | ||||||||||||
E | 3-4 {4} |
10 km | n/d | 62 | komfort | ||||||||||||
E | 3-4 {4} |
13 km | n/d | 61 | komfort | ||||||||||||
NE | 3-4 {5} |
18 km | n/d | 60 | komfort | ||||||||||||
E | 2-3 {4} |
40 km | n/d | 67 | komfort | ||||||||||||
E | 3-4 {4} |
60 km | n/d | 72 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
55 km | n/d | 74 | |||||||||||||
E | 3-5 {5} |
60 km | n/d | 73 | |||||||||||||
E | 3-5 {6} |
60 km | n/d | 74 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
45 km | n/d | 83 | |||||||||||||
NE | 3-4 {5} |
19 km | n/d | 86 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
19 km | n/d | 88 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
16 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
14 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
13 km | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 4-5 {5} |
11 km | n/d | 92 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
9000 m | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
8000 m | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
11 km | n/d | 90 | |||||||||||||
E | 4-5 {7} |
15 km | n/d | 83 | |||||||||||||
E | 4-7 {7} |
17 km | n/d | 72 | |||||||||||||
E | 5-7 {7} |
15 km | n/d | 64 | |||||||||||||
NE | 4-6 {7} |
14 km | n/d | 59 | |||||||||||||
NE | 5-6 {6} |
14 km | n/d | 57 | |||||||||||||
NE | 4-6 {7} |
13 km | n/d | 58 | |||||||||||||
NE | 5-7 {7} |
13 km | n/d | 57 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
18 km | n/d | 54 | |||||||||||||
E | 4-6 {7} |
35 km | n/d | 57 | |||||||||||||
NE | 2-3 {6} |
55 km | n/d | 67 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
45 km | n/d | 74 | |||||||||||||
NE | 2-3 {3} |
19 km | n/d | 78 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
18 km | n/d | 84 | |||||||||||||
NE | 2-4 {4} |
15 km | n/d | 88 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
14 km | n/d | 89 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
13 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 3-4 {4} |
12 km | n/d | 91 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
12 km | n/d | 92 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
10 km | n/d | 93 | |||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
10 km | n/d | 94 | 0.2 | ||||||||||||
NE | 3-5 {5} |
10 km | n/d | 94 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
11 km | 8/8 300 m | 90 | |||||||||||||
E | 5-8 {8} |
11 km | n/d | 84 | |||||||||||||
E | 6-8 {8} |
10 km | n/d | 78 | |||||||||||||
E | 5-7 {8} |
9000 m | n/d | 71 | |||||||||||||
E | 4-6 {7} |
9000 m | n/d | 67 | |||||||||||||
E | 4-6 {6} |
9000 m | n/d | 64 | |||||||||||||
NE | 4-6 {6} |
8000 m | n/d | 61 | |||||||||||||
E | 4-6 {7} |
11 km | n/d | 58 | komfort |
Lokalizacja stacji pogodowej Lotnisko La Rochelle (Francja): szerokość 46.1781 długość -1.1931 wysokość nad poziomem morza 20 m.
Archiwum domyślnie pokazuje pogodę w Lotnisko La Rochelle przez ostatni tydzień. Możesz uzyskać zarchiwizowane dane za cały miesiąc oraz za miesiące poprzednie, począwszy od stycznia 2011 r., wybierając żądany zakres dat z listy rozwijanej i klikając przycisk „Znajdź!”. przycisk.
Uwaga! Czas podany w tabelach to UTC. Aby uzyskać czas lokalny, należy dodać przesunięcie, które jest równe 1 g.
Zobacz także archiwum pogody w pobliskich miastach i pobliskich stacjach meteorologicznych:
- Pogoda w La Rochelle (Francja)(5 km)
- Pogoda w Chasiron (Francja)(22 km)
- Pogoda w La Roche-sur-Yon (Francja)(60 km)
- Pogoda w Niorcie (Francja)(63 km)
- Pogoda w Cognacu (Francja)(89 km)
- Pogoda w Saint-Sauveur (Francja)(104 km)
- Pogoda w Nantes (Francja)(113 km)
- Pogoda w Poitiers (Francja)(125 km)
- Pogoda w Chemoulinach (Francja)(145 km)
- Pogoda w Saint-Nazaire (Francja)(146 km)
Objaśnienia do kolumn:
- Wiatr - wskazana prędkość wiatru w m/s - średnia dla 10 minut, porywy w obrębie i pomiędzy okresami (w nawiasach klamrowych) oraz kierunek, z którego wieje wiatr: N - północ, NE - północny wschód, E - wschód, SE - południowy wschód, S - południe, SW - południowy zachód, W - zachód, NW - północny zachód.
- Widoczność - poziomy zakres widoczności w metrach lub kilometrach. Gdy widoczność wynosi od 1 do 10 km przy braku opadów, zwykle obserwuje się mgłę, a gdy widoczność spada do 1 km lub mniej, obserwuje się mgłę. W suchą pogodę widoczność może być ograniczona przez dym, kurz lub mgłę.
- Zjawiska - wskazane są zjawiska atmosferyczne obserwowane w okresie lub w ostatniej godzinie przed okresem; nawiasy klamrowe oznaczają zjawiska obserwowane między okresami (1-3 godziny przed okresem); nawiasy kwadratowe oznaczają grad lub osady lodowe o średnicy w mm.
- Chmury - są ukośnikiem całkowitych i niższych chmur w punktach oraz wysokością dolnej granicy chmury w metrach; nawiasy kwadratowe zawierają formy chmur: Ci - Cirrus, Cs - Cirrostratus, Cc - Cirrocumulus, Ac - Altocumulus, As - Altostratus, Sc - Stratocumulus, Ns - Nimbostratus, Cu - Cumulus, Cb - Cumulonimbus. Aby uzyskać więcej informacji na temat klasyfikacji chmur, zobacz Atlas chmur (PDF).
- T - Temperatura powietrza - temperatura mierzona na wysokości 2 m nad ziemią.
- Td - Temperatura punktu rosy - temperatura, w której para wodna zawarta w powietrzu osiąga stan nasycenia.
- f - Wilgotność względna mierzona na wysokości 2 m nad ziemią.
- Te - Temperatura efektywna to temperatura odczuwana przez osobę ubraną sezonowo w cieniu. Charakterystyczna dla dusznej pogody. Obliczenia uwzględniają wpływ wilgotności powietrza i prędkości wiatru na odczuwanie ciepła przez osobę.
- Tes - Temperatura efektywna na słońcu - Temperatura odczuwana przez osobę, skorygowana o nagrzewanie słoneczne. Charakterystyczna dla upałów. Zależy od wysokości słońca nad horyzontem, zachmurzenia i prędkości wiatru. W nocy, przy zachmurzeniu i wietrze o prędkości 12 m/s lub większej, poprawka wynosi zero.
- P - Ciśnienie atmosferyczne - ciśnienie atmosferyczne zredukowane do poziomu morza.
- Po - Ciśnienie atmosferyczne - ciśnienie atmosferyczne mierzone na poziomie stacji.
- Tmin - Minimalna temperatura - minimalna temperatura powietrza na wysokości 2 m nad ziemią.
- Tmax - Maksymalna temperatura - maksymalna temperatura powietrza na wysokości 2 m nad ziemią.
- R - Opady - Ilość opadów w okresie czasu, mm. Po najechaniu kursorem myszy na liczbę - okres czasu, w którym spadła określona ilość opadów.
- R24 - 24-godzinne opady - ilość opadów w ciągu 24 godzin, mm.
- S - pokrywa śnieżna - wysokość pokrywy śnieżnej. Po najechaniu kursorem myszy na liczbę - stan pokrywy śnieżnej i stopień pokrycia w punktach.